Dakdekker leads genereren.

Hoe dakdekkersbedrijven nieuwe klanten kunnen vinden via leadgeneratie strategieën.

Een lead is een persoon of bedrijf dat interesse heeft getoond in uw product of dienst. In dit geval, dakbedekking reparatie, vervanging, of andere dakbedekking diensten. Er zijn veel lead generatie methoden die u kunt gebruiken om nieuwe klanten te vinden voor uw dakdekkersbedrijf. We bespreken onze favorieten.

1) Google Ads voor dakdekkers

Google Ads is de beste tool om te beginnen als het gaat om leadgeneratie voor dakdekkersbedrijven. U kunt Google eenvoudig gebruiken om op trefwoord te zoeken. Zo kunt u zien welke zoekwoorden veel zoekresultaten opleveren. Deze informatie is erg handig wanneer u de juiste zoekwoorden moet kiezen die relevant zijn voor uw bedrijf. Er zijn verschillende soorten zoekwoorden die kunnen worden gebruikt om dakdekker leads te genereren. Welke zoekwoorden voor uw Google Ads campagne het beste zijn ligt aan welke diensten u uitvoert en welke klussen u het liefst heeft. Hoe meer klikken u op uw Google Ads advertenties krijgt, hoe groter de kans dat u een telefoontje of e-mail ontvangt.

2) Dakdekker SEO

Dakbedekking SEO is prominent onder onafhankelijke dakdekkers vandaag. Vind succes met onze lokale SEO strategie voor dakdekkersbedrijven. We hebben het gebruikt om meer bezoekers, leads en verkopen te genereren voor onze klanten. Als u bent zoals de meeste dakdekkersbedrijven, ligt uw primaire focus niet op het verkrijgen van meer leads en verkopen maar juist op het uitvoeren van de dakwerkzaamheden.

Het gaat erom uw bedrijf te laten groeien en meer geld te verdienen. Het probleem is dat SEO voor daken moeilijk onder de knie te krijgen is. De branche is de afgelopen jaren online ingrijpend veranderd en het is niet eenvoudig om de informatie te vinden die u nodig hebt om te slagen. Wij helpen uw dakdekkersbedrijf om lokaal op pagina 1 van Google terecht te komen met je website.

3) Facebook Ads voor dakdekkersbedrijven

Er zijn duizenden lokale aannemers die succes hebben met Facebook Ads, zelfs in de dakbedekkingsindustrie. En als je bedenkt dat 2,89 miljard mensen Facebook elke dag gebruiken, valt niet te ontkennen dat het Facebook platform een ongelooflijk potentieel heeft, ook voor dakdekkersbedrijven.

Een lokale dakdekker kan bijvoorbeeld een advertentie plaatsen die is gericht op mensen in zijn of haar stad, staat en postcode. Een dakdekker kan bijvoorbeeld een advertentie maken die gericht is op mensen die binnen een bepaalde straal van zijn of haar bedrijf wonen. Het is ook mogelijk om specifieke doelgroepen op Facebook te targeten.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.
Welke werkzaamheden voert u uit?